saLam Perkenalan

Thursday, February 24, 2011

Langit itu tidak selalunya cerah...



Ku harap hanya keikhlasan
Dan ku rindukan keramahan
Aku inginkan kemesraan
Berkekalan berpanjangan

Mengasihimu, dikasihi
Menyayangimu, disayangi
Merindui dan dirindui
Saling mengerti di hati ...



Alhamdulillah tanggal 25/12/2010 temetrai sudah janji kaseh yg lame dibina...Perkenalan yg cukup indah dilalui walaupun b'bagai ujian yg tpaksa dihadapi.Berkat kesabaran dua hati,akhirnya diikat dengan lafaz yang murni.Dengan ikatan yg suci ini,moga aku akan lebih tabah mharungi bahtera kehidupan...aku ingin hidup bersama suami,menjaga pakai,makan minumnya serta menguruskan dirinya,susah dan senang lalui bersama kaseh sayang suami t'cinta...namun apa yg ku harapkan tak seindah yg diinginkan..kini jarak memisahkan aku dan suami...aku belajar untuk menguruskan diri sendiri tanpa dia disisi..moga aku kuat untuk menghadapi setiap langkahku..Namun aku yakin dan percaya semuanya ada hikmah disisiNYA,cuma manusia yang tidak arif meneropong kehidupan yang bakal tiba...

No comments:

Post a Comment